Seindah KalamNya

Sunday, July 25, 2010

Di puncak 4

Share


Kenangan
Banyak kenangan taaruf yang meninggalkan memori dan warna-warna indah dalam lembaran hidup saya di bumi UIA. Kenangan suka duka bersama, saat mengharung pahit getir masalah dan rintangan yang mendatang. Jalinan ukuwwah terlalu erat tersimpul, sekalipun pertemuaan-pertemuan itu hanya sekejap cuma.
Pertama kali saya join taaruf, saya hanya menjadi committee biasa di bahagian preparation and technical. Kali kedua, saya dilantik untuk menjadi ketua biro preparation and technical. Kali ketiga, saya juga dilantik sebagai ketua biro tetapi di bahagian discipline and ibadah. Dan inilah kali keempat, saya diberi penghormatan untuk menjadi Program Manager.
Di kesempatan yang ada ini, ingin saya ucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga buat teman-teman seperjuangan..barisan ikhwan dan akhawat yang tidak pernah loket tenaga dan idea untuk membantu, sentiasa memberi saya semangat saat jiwa lesu.. dan yang sentiasa menegur dan membimbing saat langkah kelemahan..
Terima kasih juga buat insan-insan yang mewarnai hari-hari di taaruf dengan ukhuwwah yang terlalu indah..alhamdulillah, di sepanjang saya memimpin taaruf samada menjadi headcom mahupun PM, saya tidak pernah diuji dengan masalah-masalah dalaman sesama kami..meskipun sewaktu saya baru di tahun dua, saya terpaksa menjadi ketua bagi yang sudah pun di tahun akhir..respect, toleransi, dan juga tolak ansur menjadi kunci kejayaan. Di sinilah, ukhuwwah kami sebagai family kecil untuk terus berhubung.
Dan yang masih tertanya-tanya umur saya, sengaja saya rahsiakan. Kerana saya masih muda, sedang anak-anak buah saya ramai yang jauh lebih matang usia mereka. Walaupun sebenarnya usia tidak pernah mematangkan manusia, hanya ilmu dan pengalaman membuat kita lebih berharga. =)
Belum cukup sepenuhnya..July Taaruf 2010/2011
Dinner
Makan2..
Nak?
Tak boleh..saya punya! :P
Peace!
Nak tambah?!
Malu2..hehe, main board
Muka penat..dikandid
Fokus ke belakang..abaikan si baju biru..he3

Program Manager a.k.a Wea @ Wewe
 

0 comments: